Hur definieras sexberoende?

Av nån anledning kom sexaddict upp i mitt huvud igår. Så hur funkar det undrar jag?

Enda gångerna jag i princip hört om själva begreppet är när man typ läser om Charlie Sheens bravader i skvallerblaskorna, eller när Halle Berry tog ut skilsmässa från Eric Benet.

Jag undrar bara hur mycket sex måste man egentligen ha för att få kalla sig sexberoende?

Jag menar finns det nån slags statistik på det, eller handlar det om att man känner tvång till att ha så mycket sex som möjligt?

Eller är det bara en jävlgt bra grej att skylla på bara för att man gillar att ta sig en titt på hur gräset ser ut på andra sidan.. Ofta!

Jag ska självklart googla det här, men ville bara kolla vad ni tycker...

Min åsikt är ju att mycket vill ha mer, absolut. Och ibland kanske det inte är bra att få för mycket av det goda..

Men too much of everything är lite av min grej!
Varför snåla på the good stuff lixom ;)

WORD!


Postat av: C

Du e bah för härlig tjäjen!! ;)

2011-07-27 @ 10:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0