Onsdags häng på söder med min Babe =)

Onsdagen blev betydligt hårdare än vad jag hade tänkt mig! Efter jobbet blev det en trip till filippas jobb för lite girltalk och lite vin, men lite vin blev lite mer än vad jag trodde, och det tog inte en lång stund innan jag kände mig rätt tipsy! Kom förbi några sköna dudes och sen blev det vidare, vilket inte heller var planen, men Wtf.
Efter en öl på Malmen med revligt sällskap och massa diskussioner och livet och kärlek så kom jag på mig själv med att tänka, vad fan är det snubben jag snackar med pratar om egentligen, och hur ska jag klara av att avlsuta nästa öl som står framför mig och väntar!
Jag lämnade den odrucken, och sen bar det av i en taxi till Filippas place.

Där blev det ännu mera deeptalk och när jag kollade in tiden så var den närmare fem!!
Knas! Så det var bara att slagga för att vakna fem timmar senare för Barn bio!
Kunde ju inte säga nej till lilla Moa, bara för att jag självförvållat var jävligt bakis!
Men allt var cool, och den tredje filmen om Narnia var till belåtelse för oss båda, förutom att Moa glömde ta en sittkudde med sig in, som tur var satt ingen framför så att hon ändå kunde se =)
Sen direkt till jobbet, och dagen har varit som i en dimma, och nu  sitter jag äntligen här hemma och kan andas ut!

Blev lite nostalgisk sähär på kvällskvisten och drömmer mig tillbaka till en underbar sommar jag hade för några år sedan med underbara människor, och den här låten spelades rätt flitigt, så kvällens låt kommer här!

Paulo Nutini- Loving you

Enjoy!




WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0