Insomnia..

Shieet vet inte vad det är som händer, men det här är andra natten i rad jag inte har sovit!
Ligger och tänker och tänker, byter kudde, byter håll, you name it jag har prövat.
Och jag blir lika frustrerad varje gång Nates klocka ringer för då vet jag att klockan är 05.00.
Som tur var skvallrade Nate för chefen idag som messade mig vid sju tiden, då jag fortfarande var vaken och sa att jag kunde komma in lite senare. Slumrade till nån timme innan det var dags att gå upp.. KNAS!!
Trodde ju först att det kanske var fullmåne, men nope, det är något annat som bekymrar mig, men jag vet inte vad...!

Jag har nu kommit hem efter en trevlig middsg med min mormor och hennes väninna, och ska snart göra ett försök att somna, tredje gången gillt!

Dagens låt: Insomnia- Craig David





WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0