I Need a Soldier...

Så var det lördag och jag och min sambo Nate ska precis ta oss ett glasvin innan det blir dags för middag hos Sofia och J.
Som vanligt är det ett lite problem, det kommer vara en massa par.. Och jag och Nate!
Visst inte fy skam att ha Nate som partner en lördagskväll, men det hade ju varit roligt att ha en manlig partner någon gång!
Nate har sagt det förut, och jag börjar tänka att det kanske är såhär det kommer sluta.
Vi kanske är varandras soulmates, och fortfarande kommer bo ihop om fem år med vårat vackra adoptivbarn. Vi har till och med enats om ett namn på vårt framtida barn.. Bob.

Men i guess only time can tell, vem vet kanske hittar vi en varsin vapendragare nån dag =)
Men fram tills dess, får vi sitta där, med dom andra paren...

Dagens låt: Destinys Child- I need a soldier.

Enjoy





WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0