Only the strong will continue =)

Tisdag morgon börjar med att man vaknar, tvingar sig upp och ställer sig i duschen.
Men vad händer, inget vatten! Riksknas, mitt hår står åt alla håll och det krävs nog mer än lite borstning för att få bukt med det!

Så jag tar ett djupt andetag, bestämmer mig för attt göra gröt, nej just det inget vatten, med det sista vattnet i vattenkokaren gör jag mig ett ägg iaf, och i sista minuten så funkar såklart vattnet, och jag är stressad som vanligt.
Och nu sitter jag här med fin lugg, nyduschad och ska om några sekunder springa till bussen för ännu en dags jobb!
Kul liv! Men jag antar att det krävs en viss styrka för att leva ett sånt här stressigt liv, eller?
Äh det är en bra låt i alla fall!

Dagens låt: Strong will continue

Enjoy!






WORD!


Postat av: ANNE

gud, vad fan gör man utan vatten liksom? xD

2011-02-22 @ 13:35:33
URL: http://anne.favs.se
Postat av: Angie

haha ja precis ;)

Fast jag fick lite svar på tal, det finns tydligen dom som har det lite värre än mig på morgnarana!

2011-02-23 @ 13:48:24
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0