Den gode, den onde den fule..

Igår efter jobbet mötte jag upp min saknade arbetskollega Natalie för ett glas vin, det var nära att vi båda banga om alltid, men vi ryckte upp oss, och hamnade på Malmen.. Skit nice kväll blev det som faktiskt slutade lugnt och sansat, och var hemma strax före ett!

Jag vet inte riktigt vad vi hade snackat om, eller hur lättpåverkad jag egentligen är, men det sista jag tänkte på innan jag somnade var "Den gode, den onde den fule"
Har för mig att det är en gammal film med Clintan som jag aldrig sett, men måste nog ta och se den snart då jag blev fett nyfiken på varför den heter som den heter!

Men jag antar att den handlar om en god, en ond och en ful jävel =)
Och jag kan tänka mig att det ser ut typ såhär...

                                                                         Den gode




Den onde



Den ful(l)e



WORD!


Postat av: Redneck

Haha det här inlägget gillar jag! Fast fel ordning dock.. Ska vara "den onde, den gode, den fule"

2011-02-02 @ 13:38:00
Postat av: Sofia - Den galne

Haha, jag ni skulle kunna göra uppföljaren "Den onde, den gode, den ful(l)e 2".

Fast då vill jag vara med också... Den galne...

2011-02-03 @ 10:33:06
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/
Postat av: Angie

Den galnes roll går utan tvekan till dig Sofia!

2011-02-03 @ 13:15:45
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0