Vilka tio poängare man haffar!

Idag hade jag en sådan där dag när jag hatar på kärlek. Alla har vi väl såna dagar!
Och jag har precis avsvurit mig kärlekens budord för min stackars syster Jessica som står där och är upp över öronen kär! (Alla har vi inte samma tur)
MEN! Vad händer! Jo jag går ut på en cigg, och är det inte mr Prince Charming han själv som står där!
Han frågar om jag har eld, säger vilka vackra ögon jag har, och vill gärna hooka lite senare.
Han frågar om jag sysslar med droger, för om jag gör det så har han lite weed hemma i kylen??!!
Han gillar nämligen inte att röka själv, och tydligen var jag en utmärkt kandidat! För att sen komma in och lämna sitt nr, komma in igen och fråga om jag tänker ringa för det skulle göra honom jätte glad!
Ouuuff jag blev kär på plats! (Skämt)
Tills Prince Charming Nr två tittar förbi =)
Han glider in, ser lite halvbäng ut, säger att jag är jätte vacker, tycker vi ska hooka.
Jag säger att jag redan träffar nån, vilket alltid brukar få dom att backa..
Men han säger snabbt att han också dejtar nån för tillfället men så länge man bara dejtar så är det ju fritt fram!
Han lovade att komma förbi jobbet igen i helgen...
Så om ni försöker få tag på mig i helgen så kanske ni förstår att jag är fett upptagen!
Jag menar, hur ofta haffar man två tiopoängare på samma dag! I'm so Lucky =)


WORD!


Postat av: Anna

Gillar hur du skriver! Det är underhållande :D

2011-08-21 @ 11:41:27
URL: http://annaastrid.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0