En crazy kväll på stan med min Babe!

Känns som det var evigheter sen jag och Babe hade en dag för oss själva! Så vi bestämde oss för en dag bara för oss, och det tänkte vi fira med mat och såklart vin =)
Den började med nästan lite tårar från min sida, då jag helt hade gett upp hoppet om att komma bort från Stockholm denna sommar, min kyl och frys har gått sönder, OCH droppen blev när jag tappade min bussremsa!!!
Jävligt lame, i know men har man en dålig dag så kan minsta lilla få en att lacka satan!
Men kvällen blev jävligt bra ändå! Middag och massa massa drinkar på Fridays, vi mötte sen upp några sköna dudes, drog till söder och nästan till labbet.
Med nästan menar jag att sen jag blev utslängd därifrån för ca fyra år sen har jag demonstrativt inte satt min fot där igen...
Men det var nära att jag bröt mitt löfte till mig själv, nära...
Den dagen dom rullar ut mattan och betalar mig för att komma in, kanske ;)
Anyways, i det stora hela en grym kväll!


WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0