Carpe diem!

Som ni säkert vet har halva styrkan lämnat landet för at glassa i LA.

Själv får man göra det bästa av den Svenska sommaren och sista semester veckan. Hittills har det varit fullt upp non stop åkandes fram och tillbaka till landet, till vänner och till olika evenemang.

 

Veckan som gått började på landet med mys tillsammans med familjen för att sedan åka hem och lämna över kidsen till barnvakt och få en kväll med vänner.

Det kom att bli en kväll ute i Kristinebergsparken(?) på en filt med mat, dricka och en punkterad fotboll. Som sedan förde oss vidare hem till Björne och Jessica för spel och lite mer skålande. Trots att jag sällan har tur i spel lyckades jag, med hjälp av bra teamwork, vinna båda de ronder jag deltog i tur var väl det i och med att jag är en sjukt dålig förlorare och därmed slapp visa upp den sidan.

 

Dagen efter var det igen tid för att vara trött i varken kropp eller skalle då vi drog med kidsen till en park med mormor, morfar, Maxen och Izak. För att idag följa upp med en mindre kräftskiva hos Max och Linnéa.´

Så ja, carpe diem, säger denna trötta mofo’n och som nu går och lägger sig! 





WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0