Angelica Vs Tandhygienisten och Martin!

Så var det dags för ett besök hos min tandhygienist.. För det första så var jag fatiskt i tid den här gången, vilket såklart resulterade i att jag fick sitta i väntrummet med alla andra som är i tid!
Jag lät Ipoden rulla på högsta volym för att slippa höra alla, men under en Adele låt så sneglade jag av någon anledning mot dom andra besökarna, och vad ser jag! Jo en dude sitter och kollar på mig och skrattar! Jag sänker snabbt volymen och hinner iaf uppfatta att han heter Martin.
Sen blir det min tur, jag lägger mig i stolen och min tandhygienst börjar sakta men säkert tortera mig, jag vet inte riktigt vad hon har emot mig!!! Men jag sa inte ett enda ord eller fällde en enda tår, fast jag kände blodsmaken i munnen!
När jag ligger och tänker, fy fan att jag gick hit, så hände i alla fall en grej som fick mig att le ett blodigt leende =)
Tandläkaren kommer in och säger att dom så fort som möjligt måste boka in en tid för hans patient, Martin.
Hans tänder är nämligen väldigt mobila, och för att se om det går att åtgärda måste han först akut till en tandhygeinist!
HA! skrattar bäst den som skrattar sist! Men jag kan bjuda på ett skratt på min bekostnad, mina tänder är i alla fall inte mobila!
LOL!

WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0