He who holds the key...

Jag fick ett jättefint halsband av min kära bror Patric när jag fyllde år, han kommer alltid med väldigt otippade saker. Man tror att man ska få en puck typ och så får man värsta fest blåsan, eller ja ett halsband.

Själva berlocken är ett hjärta med texten " He who holds the key can open my heart" och så passande en nyckel till.

Är det då meningen att jag ska ha på mig den jämt, och tänk om det kommer nån jävla jävel och bara tar nyckeln!
Jag menar det skulle ju kännas för jävligt om en jävla jävel gick runt med nyckeln till MITT hjärta =(

Eller kanske är det så att det är jag som ska ge nyckeln till den som jag väljer, ja så får det bli!

Så om jag misstänker att en jävel är på väg att sno den så får jag bara gömma den helt enkelt.

Och tro nu inte att det här på riktigt är ett bekymmer för mig... Det är ju faktiskt bara ett halsband ;)




WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0