Bränn BH:n! Eller glöm den bara hemma..

Nu är det Måndag igen!
Den började med att jag som vanligt nu för tiden vaknar av Natalies alarm, hon har nämligen väldigt svårt att vakna, och på något sätt har det nu smittat av sig på mig!
Hennes alarm låter ungefär var tredje minut, så i början vaknade jag verkligen var tredje minut.
Men nu, så hör jag knappt när det ringer! Kanske dags att byta alarmsignal..

Jag var hos tandläkaren idag, måste säga att jag var väldigt stolt över att jag fortfarande aldrig haft ett enda hål!
Jag måste ha skit grymma tänder =)
Efter tandläkaren gick jag hem, åt frukost och bestämde mig för en liten powernap, klockan var ju bara tolv och jag började inte jobbet förrän fyra.
Klockan två gick jag upp, gjorde lunch, tog lite för lång tid på mig som vanligt och blev tvungen att stressa gärnet, som vanligt!
Jag kände redan på väg till bussen att något var fel, men kunde inte sätta fingret på var det var, kanske var det att jag inte tyckte att mina skor passade till mina kläder.
Men jag fick när jag gick av bussen än en gång känslan av att något var helt knas, men fortfarande kom jag inte på vad det var.
När jag sedan stod på perrongen i Brommaplan och tuben kom in, såg jag min spegelbild i tunnelbanefönstret.
Hmm Mina bröst ser annorlunda ut, WTF jag glömde att ta på mig BH!
Så hela måndagen har jag nu tillbringat på jobbet utan BH, och var väldigt tacksam över jag inte jobbar i en åtsittande tröja!

Ps, skrattade högt när jag läste Sofias inlägg om tioåriga divor.
Vi var fan helt sjuka, vi var så faschinerade av oss själva att vi brukade filma oss själva när vi kollade på TV!
Haha ok kära Jimmy, han kommer nog aldrig glömma oss =)

Over and out!


WORD!


Postat av: Sofia

Haha! Gick försäljning extra bra den dagen eller..?

2010-09-21 @ 22:03:18
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0