To-do-list!

Har egentligen inte tid att blogga just nu, har så mycket att göra...
Ikväll ska jag möta upp mina fina kollegor och haka med ut på After Work.
Men innan dess är det massor som måste bli gjort. Måste handla mat och grejer inför Kingstons kalas på lördag. Behöver något att ha på mig ikväll också så det betyder att det blir att springa något extra varv i centrum.
Sedan ska jag hämta Kingston, laga mat och förhoppningsvis hinna tona håret och ta ett bad innan jag drar iväg. Pust...
Så som ni förstår måste jag dra nu.

Peace out!


WORD!


Postat av: sofie

Sv; Jaa, jag älskar twilight! one tree hill & twilight, det är det bästa som finns ;) haha

2010-10-14 @ 18:45:05
URL: http://soofiejansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0