Paradise Hotel

Jaa.. Vad ska man säga.. Blev för det första lite besviken på att alla var så unga, eller det kanske inte är menat att människor i min ålder ska kolla på sånt haha.
Erkänner ju att det var rätt underhållande, men både jag och min syster Jessica satt i princip och skämdes.
Och jag säger bara Thank God att jag inte sökte till det här när jag var 20!!
Hade säkert varit lika eh "underhållande" som den här säsongens deltagare!
Så Sofia jag tar tillbaka mitt val av dokusåpa, jag tar nog Hollywood Fruar istället ;)


WORD!


Postat av: Sofia

Haha, jag och J reagerade också på att de var så unga! Sedan kom vi precis som du snabbt på att det kanske är vi som blivit gamla...

Yepp yepp, blir nog Hollywood fru för mig me, eller kanske Vistahood fru iaf ;)

2010-10-12 @ 12:52:06
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/
Postat av: Hell no

De skämmer bara ut sig!

2010-10-12 @ 13:44:00
Postat av: F R I D A

jag tyckte det var rikgtigt bra program igår :)

är det samma tid idag med?

2010-10-12 @ 17:24:25
URL: http://imfrida.blogg.se/
Postat av: Hero

Ja asså hon som kallar sig Barbie, jag vill bara spy!

2010-10-13 @ 00:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0