Miss Foppa

Som alla kanske vet är jag galen i skor, men det finns i alla fall ett tillfälle där skor har fått mig att önska att jag hellre gått barfota!
Ok förra sommaren hade jag ett jobb på pressbyrån på centralen.
För det första har vi på oss uniform, och den är inte het någonstans! Det värsta med uniformen är att du måste ha keps på dig! Och eftersom jag inte vanligtvis jobbade där då så hade jag inga arbetsskor, och kan bli lite jobbigt att jobba i high heels. Så, man tager det man haver. Dom ökända foppatofflorna!!
Just denna dag måste jag även tillägga att jag var väldigt bakis, hade druckit ett antal koppar kaffe utan att piggna till. Jag kommer ihåg att Filippa kom förbi och hälsade på. Jag droppade kommentaren; "hoppas verkligen verkligen inte någon ser mig idag!
Jag fäljer med henne en bit på väg mot tunnelbanan, och på vägen tillbaka mot jobbet..
Vad händer! Jo killen jag diggade under den perioden kommer gående, och han ser mig!
WTF hur kan man ha sån otur! Och just för att jag kände mig så keff, så betedde jag mig skit skumt!
Jag kom chockad tillbaka till jobbet och Eva som jag jobbar med frågar vad som har hänt!
Jag berättar min tragiska upplevelse, och förklarar att allt hade varit ok, om jag inte hade haft på mig Foppatofflorna!
Än idag kallar Eva mig Miss Foppa =)


WORD!


Postat av: Sofia

Nu förstår jag, det är alltså från Gudmor Anton Kingston fått sin inspiration…



http://kingstonochnoelle.blogg.se/2010/october/101023-lordag-dagens-outfit.html#comment

2010-10-27 @ 12:56:09
URL: http://kingstonochnoelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0