Min mormor kör som en biltjuv!!

Idag har jag varit helt ledig, hade ställt klockan tidigt men vaknade ändå inte förrän mobilen ringde klockan elva, det var en jätte trevlig polis som ringde. brukar alltid bli lite orolig när dom ringer, men som tur var var inte jag boven i det här dramat ;)
Efter det ringde jag mormor för en date i mitt kära Vällingby. Och eftersom jag inte skulle möta Sofia förrän klockan åtta så blev jag hembjuden på middag, min syster Veronica skulle joina oss också, och morfar såklart =)
Så vi bestämde oss för att överraska Veronica och hämta upp henne på jobbet. Hon blev alldeles till sig när hon såg oss komma och sa ; "jaha vad gör ni här?" Veronica har lite svårt att visa sina rätta känslor ibland men jag såg nog hur lycklig hon var!
Vi satte oss i bilen och allt var frid och fröjd tills en bil framför oss körde i 30km/h på en 50 väg! Vilket jävla liv det blev! För när man åker med mormor, då går det snabbt!
 Hon är väldigt lite min mormor men väldigt stor i munnen ibland, shit va vi garva!
När idioten framför oss till slut började gasa lite va hon snabb på att köra upp brevid och vi alla hånade den stackars mannen! Så kul har vi det en vanlig Onsdag, och kvällen med Sofia blev lika rolig den!

Over and out!


WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0