Kärlek på Norska!

Efter Sofia fick jag skjuts upp till Vällingby av Mags. Där väntade mormor, Gerd, syster Veronica och hennes snubbe Pärlan. It was dinner time. Eftersom jag var upptagen tidigare och Veronica hade jobbat, så hade mormor och Pärlan hängt själva ett tag och bestämde sig för att ta en öl medans dom väntade.
När jag kom hade nog Pärlan redan fått i sig 5-6 öl! Jag som trodde jag va grym!
Och det bästa, han är helt cool lugn som att han va hur nykter som helst! Hmm jag vet inte riktigt vad man ska kalla det. Men jag diggar han fett och han ger min syster mycket kärlek, ibland tycker man väl kanske bara att dom kan spara på vissa detaljer.
Men en fett bra söndag har jag haft i alla fall!




WORD!


Postat av: Sofia

Hallå!! Jag vill träffa den där Pärlan!! Å ni kan kalla mig Smaragden =)

2010-10-11 @ 11:49:09
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/
Postat av: Pärlan

Ha! Aa, jag och mormor hadde kul ;) Ibland är det som vatten den der ölen! :o Det säger du ;) Visst Visst :D <3

2010-10-14 @ 23:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0