If i was a star.

En rolig grej igår, under kvällen, innan själv spelningen, stod vi och hängde i hiphop baren.
Och även självaste Adam själv står där och hänger ett tag. Och vad händer, Dj:n spelar hans låt, Its my cool.
Han avlägsnar sig väldigt snabbt.
Tänk dig själv, hur skulle man reagera, folk står och diggar, till din musik, what to do?
Måste va en väldigt konstig känsla, ego som jag är hade jag nog stått kvar med ett stort smile ;)
Eller inte.. hmm tur att jag inte är musikaliskt lagd, även fast jag vill tro det ibland.
Hur skulle ni gjort tror ni?


WORD!


Postat av: Sofia

Är rädd att jag skulle dansat på något bord... Tur att man är en nobody ;)

2010-10-10 @ 21:29:37
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0