I keep dancing on my own.

Kom precis hem från en mycket mycket hemlig kväll. Men jävligt kul har jag haft!
Innan den hemliga kvällen hängde jag med pappa brorsan och farmor. Pappa hade med sig en massa gamla kort. Fy fan asså, jag va riktigt cool när jag var liten =)
Men åter till den hemliga kvällen som utspelades någonstans i Stockholm stad.
Jag kan säga att förutom en rolig kväll med underbart sällskap så har den även varit en ständig fight med mig själv. Och jag vann! Tolka det som ni vill!
Nu säger jag god natt och langar en grym låt!

Over and good night =)




WORD!


Postat av: VIVIENNE ~ Modell & Fashionista

SV: Håller jag med dig om :) Men peeptoe tycker jag inte gör så mkt.. det är ju inne att ha trumpor i skorna så whatever :D annars kan jag säga att det finna leopardskor med kilklack utan peeptoe hos tex scorett och have2have just nu :)



Hoppas du får en bra söndag!



KRAM KRAM

2010-10-10 @ 07:58:57
URL: http://vivienne.blogg.se/
Postat av: B

Lägg upp de gamla bilderna på dig då!! Vore kul å se ;)

2010-10-10 @ 10:27:34
Postat av: Filippa

Babe du vinner ALLTID för du e bestigaste ;) just follow ur heart and ur intuition hunnie!!!!! Love u Tons!

2010-10-11 @ 01:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0