Hello Helloween..?

Helt plötsligt var det Halloween. Jag och Angelica hade ju tänkt styra upp en riktigt stor fest och tvinga alla vi känner att klä ut sig. Men sedan hände det en massa tråkiga saker i min familj som gjorde att jag helt tappade orken och Angie bokade en resa med Zandra. Så det rann liksom ut i sanden…

Hallo Helloween helgen blev istället hallo what to do?


Så idag när mamma ringde och frågade om de fick bjuda oss på middag tackade jag ja direkt, fast med vissa krav förstås.

”Det måste vara en trerättersmiddag, men löjrom till förrätt och oxfilé till huvudrätten!” skojade jag.

Mamma skrattade. Men vad tror du hon och pappa står och gör när vi kommer dit..?

Jo just det, de lagar en trerättersmiddag med men löjrom till förrätt och oxfilé till huvudrätt. Dessutom tog de på sig att baka både bröd och bullar samtidigt som de passade kidsen. Så att jag och J, syrran och hennes kille kunde slappa i vardagsrummet och spela Wii.

Ibland har man de rätt bra ändå!


Eftersom det inte blev någon maskerad i år bjuder jag på en gammal bild sedan 5-6år tillbaka.
Jag och Angie var originella och klädde ut oss till djävul och ängel.


WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0