Hallo Halloween?!

Som Angie skrev tidigare så är det mycket som händer i oktober.

En tradition som bara blir större och större är ju Halloween, ett prefekt tillfälle att ha fest!

Men vad gör Angie då? Jo han drar på semester med frugan och lämnar mig och alla andra festsugna kvar i detta kalla land. Inte okej!

Jag tänker inte acceptera detta, antingen bjuder ni oss allihop eller så får vi ta och ha en fest innan eller efter er tripp?! Nå..?

Vad tycker ni andra??

                                       


WORD!


Postat av: angie

ja ni får ju fan inte ha fest utan mig!!

2010-10-06 @ 13:44:25
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag tycker ni kan ha en fest innan!!

2010-10-06 @ 23:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0