En utekväll på Lobby.

Efter Claes födelsedags middag igår mötte jag upp Nate i stan. Hon var ute för att fira sin syster Kim som fyllde år tidigare i veckan.
Sen bar det av mot Lobby. Vi mötte upp Filippa på vägen och sen bar det av.
Klubbkoll.se hade som sagt sitt 2-års jubileum och Lazee m.m skulle stå på scen.
Den första vi möter på stället är såklart Lazee himself =)
Vi önskade honom lycka till ikväll, och tog oss in i folkmassan.
Min kära Fredric hälsade oss välkomna och även massa andra bekanta var där för att kolla in kvällens show.
Pato och Stor rullade in senare, så ja det blev en del härliga bilder!
Men det blev en tidig kväll. Nates plan gick ju tidigt i morse och nu har hon lämnat oss för Egyptens hetta och förhoppningsvis en massa roliga äventyr!

Det var allt för ikväll, imorgon blir det jobb och sen ska jag på barnkalas och agera servitris utklädd till Jasmine från Aladdin!
Hoppas jag inte skrämmer slag på barnen haha.

Good night!


WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0