En sen stund med Mr Sean Connery

Om exakt tio minuter börjar "I sanningens tjänst" En film från 1995 med Sean Connery och även många andra stora namn såsom Ed Harris och Blair Underwood.
Såg filmen för flera flera år sen, mycket möjligt att det till och med var år 1995.
Fast då var jag ju bara elva år, coh jag kommer ihåg att jag tyckte den var rätt läskig.
Lät mamma mig verkligen se den då?
Vi får väl se om den är lika läskig idag, eller om den kanske bara var läskig då för att jag var just elva år =)
Finns bara ett sätt att ta reda på svaret! Och jag råder er alla att göra samma sak, för oavsett hur bra filmen är just idag, så innehåller den en massa Sean Connery, het för tjugo år sen, och idag måste jag få säga att han är den hetaste gubben jag sett!
Om inte han faller er i samken, checka in Blair Underwood, inte så dum han heller ;)



En medel gammal Sean Connery =)



Blair Underwood

Enjoy, kl 23.30 kanal 3


WORD!


Postat av: Sofia

Men ååå tror du jag orkade hålla mig vaken?! Den där Powerwalken tog slut på mina krafter...

2010-10-04 @ 11:25:03
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/
Postat av: Carina Sundqvist

Jaha just snyggt att skylla på mamma....du la dig väl på golvet och grinade om du inte fick se den :)

2010-10-04 @ 21:32:09
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0