Booriiiing!!

Jaha så blev det ingen utgång ikväll.. Houman Sebghati skulle köra sin grej ikväll på O-baren så om ni ska till stan ikväll gå förbi och checka läget! Själv glömde jag mitt jävla visakort hemma idag! känns lite halvtråkigt att vara ute utan en krona på fickan!
Så hade tänkt att gå och träna istället, men även det blev inställt!
Så nu sitter jag bara här och är fett uttråkad!!! Inte ens röka kan jag göra eftersom jag håller på och slutar, annars brukar det vara ett rätt avslappnande nöje =)
Får trösta mig med att det kommer bli roligare imorgon, för då är det Berns som gäller!
Så dags att fundera ut en rolig outfit tills imorgon, se där nu blev kvällen genast mer intressant!
Och nu fick jag precis samtal från kvällens grej, verkar som dom hade skit kul =(
Well well, you cant have it all..


WORD!


Postat av: Sofia

Du å dina grejer som du glömmer överallt!

Du vet en sådan där "plastkedja" som fanns i massa olika färger när man var liten. En sådan som man hakade fast i byxorna och i andra änden nycklarna...

Sån skulle du ha, fast en till varenda grej du äger!

2010-10-14 @ 13:26:14
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0