Bakis snygg?

Ok jag har nu kommit fram till att det inte är en tillfällighet. Jag får helt enkelt mer ragg på jobbet, när jag är bakis, och känner mig som minst attraktiv! En sådan dag när man bara vill gömma sig hemma och hoppas att ingen ska se en!!
Men då händer det grejer =) får fett med komplimanger, killar frågar efter mitt nummer.. WTF! Vad beror det på? Utstrålar jag något speciellt, ser jag extra sårbar ut, misstolkar dom min totala frånvaro som intresse? Eller är jag bara jävligt het när jag är bakis? ;)


WORD!


Postat av: Sofia

För det första är du alltid het, så är det bara...

Men bra teorier, jag har några fler…

Kanske ser du lite pilsk ut då du inte orkar hålla ögonen öppna ordentligt...

Eller om du fortfarande andas alkohol att de tror att du fortfarande är på picken och lättare går att övertala att ge ut ditt nummer..? Inte för att jag säger att du luktar eller nått… ;)

2010-10-26 @ 11:25:48
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0