101016 lördag ♦ Happy B-Day!

Ja idag är det alltså Anton Kingstons B-day! Tre år!!


För att fira styrde vi upp kalas med massa paket, bullar och tårta. (Jag vet att jag sagt att jag och Angie skulle baka, men så här efteråt är nog alla ganska glada att de slapp den upplevelsen).


Kingston hade i alla fall kul. Hög på socker av all saft och godis festade han hårdare än någon annan jag festat med. Det känns en aning oroväckande inför framtiden...


Men nu är i alla fall kalaset slut, födelsedagsbarnet sover och jag är redo för att gå och lägga mig så trött som jag är. Ingen utgång för mig alltså, därför får AK vara min representant för dagens outfit och så får vi se vad Gudmor Angie kontrar med då hon drar ut på äventyr ikväll.


Kingston rockar i rutigt, fluga och kavaj som Dagens Outfit!


WORD!


Postat av: donika berisha

Hej, mitt namn är Donika Berisha och jag driver bloggen www.dblicious.blogg.se, jag har nyligen startat en tävling som heter veckans blogg och om du vill nominera dig själv kan du göra det genom att skriva ”Jag är med” följt av en inte alltför lång motivation till just varför du ska vinna.



Hoppas du vill vara med och tävla!



Kram

2010-10-17 @ 14:32:53
URL: http://dblicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0