101001 fredag ♦ Eva i en ask

Kom just hem efter att ha varit och lunchat i stan med världens finaste Eva. Vilket verkligen var på tiden då det känns som det var evigheter sedan vi sågs.

”Jag har blivit så arg och bitter av mig!” sa Eva.

Det hade jag väldigt svårt att tro. Det har nog alla som känner Eva väldigt svårt att tro. Och för att göra det ännu svårare att tro log hon sedan stort och började på sitt eget bubblande sätt uppdatera mig på det senaste i hennes liv. Några minuter senare låg jag dubbelvikt av skratt medan Eva med stor inlevelse och flaxande handrörelser tog med mig till Eva-land.

 

Kunde jag så skulle jag vilja förminska Eva att ha i en liten ask som man kunde ha i väskan. Så att så fort man kände sig lite nedstämd bara kunde plocka fram henne och låta henne berätta om sin senaste dröm eller kreativa skapelse.

Nere i sin låda skulle hon kunna sitta och pyssla åt mig. Skriva små dikter, göra fina gratulationskort och modellera fram små tiger-rävar i lera. Det skulle jag gilla.

 

Till dess att jag listat ut hur detta ska fungera i praktiken får jag nöja mig med att läsa Evas blogg då jag saknar henne, gör det du med om du vill få en dos glädje.





WORD!


Postat av: Eva Päron

Tack för idag bejby!! Ses snart igen! :)

Hära! http://www.youtube.com/watch?v=rc2jsjnt-HY

2010-10-01 @ 18:29:35
URL: http://musicforeva.blogg.se/
Postat av: Sofia

Tack själv!! YOU are my sunshine ;)

2010-10-01 @ 22:02:01
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0