Spexigt sexigt??

Såg ni EMA igår? Jag hann inte se början då jag var ute och powerwalka med Nate, men känner inte att det var så mycket att missa… Eller?!


Brukade inte de här awards showerna vara mycket bättre?

Känns inte alls som det är vare sig en unik eller en så särskilt stor grej längre.

Jag hade under hela tiden jag tittade en känsla av att jag redan hade sett showen tidigare. Vilket jag såklart inte kan ha gjort. Men ni förstår vad jag menar!

Alla kvinnliga artister som dansar runt i små bodys, alla tacktal som är detsamma och alla skämt som känns en aning ansträngda och inövade.


Jag gillar i och för sig Eva Longoria som var host. Men jag vet inte om hennes skämt gick hem hos alla.

Det där med att vara sexig och rolig samtidigt är en balansgång.

Personligen tycker att det är oerhört hett med humor. Men jag undrar vad killar tycker..?

Kan en sexig tjej leverera skämt och förvrida ansiktet i grimaser, eller som i Evas fall komma utklädd som en köttbit, och fortfarande agera sexsymbol? Eller är allt med det förstört?



Eva - a piece of meat ;)


Sexiga spexiga Katy Perry...


Min gamla MTV favorit skämtaren Jenny McCarthy.


WORD!


Postat av: Carrolarro

Ja de är heta tycker jag, men jag är ju inte kille iofs =P

2010-11-08 @ 18:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0