Men and my ass, tot much to handle!

Goood morning! Hade en grym dag igår, massa smink massa hår, babe var där, min syster kom och kollade på visningen! Sweet!
Men allt hade väl varit even better och jag inte hade visat mitt ÁSS för alla i publiken! Och nej det var inget trick för att försöka få folk att komma ihåg mig, utan klänningen åkte upp helt enket, min booty var to much to handle för den lilla klänningen...
Men it was all good, jag fick håret, som skulle föreställa ett träd nermonterat, och fick även några glas rödvin i min hand. Det och för lite mat och mycket stress gjorde nog att vi alla var lika drunk, och kvällen avslutades på "Ohlssons skor" Och nu sitter man här, liten lätt huvudvärk men glad =)

Dags att röra sig mot stan och möta pappa och brorsan, sen work, sen.. Vem vet =)

Morgonens sång kommer i alla fall här!

Enjoy




Over and out!


WORD!


Postat av: Filippa

U did great babe!! U ALWAYS KICKIN IT!! esp when it comes to tha bootey thing!! ahhahah du ÄR bäst! Im maad proud of u <3 <3

2010-12-17 @ 17:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0