Me, myself and I

Det blir som en liten följetång det här om ens personlighet.
Jag håller med Angie... Men med risk att låta som ett eko av Oprah tror jag att ”vem man är” handlar om ens tre personligheter:

·         Den personen man beter sig som…

·         Den personen som andra uppfattar en som…

·         Och den personen som man själv önskar att man var…

 

Ju närmare dessa tre personligheter är varandra, desto lyckligare är man.

Så kanske jag måste sluta se mig själv som Askungen för att andra inte ska behandla mig som Askungen!

Och Angie kanske ska sluta se sig själv som Belle i Skönheten och Odjuret för att slippa locka till sig ”odjur”…


Tänk på den ;)



Har vi alla tre presonligheter?


WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0