♦ Träningsfreak VS Träningsweak

I början av sommaren var jag och Angie supermotiverade att börja träna. Två gånger i veckan, minst, skulle det bli.
Eftersom vi båda har extremt höga krav på oss själva och gärna inte vill visa våra svaga sidor kändes inte gymmet som det bästa stället att börja på.
Valet stod tillslut emellan dans och joggning. Men då Angie har rullande schema på jobbet kom vi på att det kommer det göra det svårt att hoppa på någon danskurs. Så joggning fick det bli.
Vi var mycket belåtna med vårt beslut.
Så vi tar reda på det mest effektiva sättet att jogga på och går och köper de senaste skorna inom träning.



Med dessa, Reebok Easytone på fossingarna skulle vi snart se ut som Gisele Bundchen. Vänta bara!

Träningspass 1
Angie har glömt sina skor, men eftersom vi är supermotiverade fixar hon ett par andra och vi drar ut. Två timmar är vi ute och vi är mycket stolta över oss själva.

Träningspass 2
Jag har fått skavsår av de nya skorna, men eftersom vi är supermotiverade plåstrar jag om mina sargade hälar och så drar vi ut. En timme blir det och vi är ganska nöjda.

Träningspass 3
Det blev inget den här gången, men vi är fortfarande supermotiverade!

Det här var i juni... Behöver jag säga något mer…?
Men nu, NU, är det dags att ta upp det igen. Snart… Kanske nästa vecka…?



WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0