Att vara, eller inte vara. Det är frågan..

Ja, saker och ting blir verkligen aldrig som man trodde. Senaste veckorna har jag rannsakat mig själv, försökt att skilja ont från gott, och jag kan ju tala om att man blir inte klokare, förrän man blir klokare =)
Men att bli klok är inte alltid lätt det heller, för att vara helt ärlig så skrämmer det skiten ur mig!
Jag har alltid lyckats komma undan, genom att vad jag antar är medvetet gjort en jävla massa felaktiga val, för att det är bara så jag är.
Nu är det Söndag, jag är ledig, jag är själv, så här i min ensamhet ställer jag mig själv frågan;
Ska jag fortsätta göra mina dumma beslut, eller ska jag för en gångs skull försöka göra rätt?
För kan det egentligen bli så mycket mer än.. Fel?
Att satsta eller inte satsa?
Att våga eller inte våga?
Att vara eller inte vara?
Det. Är. Frågan.


WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0