LA aaall around!

Vi har nu varit i LA i ett dygn, men eftersom vi har bytt hotel några gånger så känns det som minst en vecka!

Vi fick i alla fall en natt på ett grymt hotell och vi försökte få våran keffa resebyrå att fixa så vi kunde fortsätta bo där, men ICKE!!!


Satana säger jag bara!
Hur som hest så fixade dom ett annat hotell åt oss, och när vi kommer dit, vad händer, jo det finns inegn jävla bokning!

Med risk för att mina svordomar skulle vara lite för tydliga, det var nämligen mycket fucking som gick runt i mitt huvud så höll jag mig tyst....

Så dom skickade oss vidare till ännu ett hotell, och nu är vi här, och ska snart ut på en riktig rundapå stan!
vi fick tips om ett grymt ställe och fö en gångs skull var jag inte klar sist =)
Så nu sitter jag här och väntar på att babe ska bli klar, och det börjar arta sig!

 




WORD!


Postat av: Carina

Ah nice var lite orolig. Ha det superkul och var rädda om er. Btw du är skitsnygg på bilden. Puss mamma <3

2011-05-01 @ 10:31:58
Postat av: feven

håller med din mamma du är SKIIIIIIIIIIIIIIIT SNYGG! vissa la brudarna vad sverige har att erbjuda :) Puss

2011-05-01 @ 11:14:57
Postat av: Jesper

Men lilla gumman du visar ju trosorna;)

2011-05-09 @ 19:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0