Efterfest i en Bastu? Inte så hett men ändå lite =)

Så igår efter en skit dag på jobbet tyckte jag att jag hade gjort mig förtjänt av ett glas vin!
Så det blev en visit på filippas jobb, och där var folk redan på G!

Ett stort glas vin ställdes snabbt framför mig, och sen dröjde det inte länge förrän Theo drog till med en flaska skumpa!

Ja sen kan ni ju tänka er hur det gick! Några snabba samtal, upphämtning av en Nate utanför Grand, sen vidare till en brasiliansk fest!

Mer vin, in en taxi, och efterfesten på Sheraton blev helt plötsligt inte av, så vad gör man?

Jo man tar det man har, och det man hade var en bastu!!!

Så där satt vi, med rödvin och Rom, sju personer, till klockan sex på morgonen...

Är inte så peppad på att gå ut idag, men om jag känner min nya Roomie rätt kommer han nog snart vakna till liv, och tvinga med mig ut på äventyr ikväll också!

Time to work, och se om jag får besök på jobbet idag ;)

Dagens låt blir passande Stockholmsnatt! Enjoy!

             


WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0