No pancakes for me!

Ännu en ny Måndag, sista på Februari månad är det ju också =)
Och efter en hård jävla helg har jag äntligen fått sova ut!! Och dagen kan ju inte börja bättre än att vakna upp och göra en god frukost med sin kära syster =)

Eller egentligen var det väl Jessica som gjorde frukosten, och diskade, och hängde upp min tvätt... Men jag kokade ett ägg i alla fall... Till mig själv..

Sen blev det lite systertid, innan det var dags för oss båda att bege oss till jobbet, inventering som gällde!
Men vi var ett skönt gäng som jobbade bra ihop, så vi hann till och med med lite after work på mitt gamla hak Laughing Duck, okej stället är fett B men jag diggar det, fett coola tavlor har dom också Btw.

Så nu sitter jag här hemma, glider omkring på nätet lite, innan det är dags för att sova.
Och på något konstigt vis blev jag jävkigt sugen på pannkakor, helt från ingenstans!

Synd att man inte har alla ingredienser hemma ;)

Så med det säger jag väl good night antar jag!




WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0