2011 is bringing drama already!

Så, det vi alla väntat på is finally here! 2011..
Och hur det börjat, med kaos från alla håll och kanter, men vad hade man förväntat sig egentligen? Blå himmel och solsken, och massa massa kärlek?
Ja guess its a time for everything, och tiden för det är inte nu uppenbarligen..
MEN, jag gillar det gamla ordspråket efter regn kommer solsken =)
Men jag gör om det till något mer verklighetstroget som efter kaos kommer lugn.
Så jag antar att det bara är att vänta på lugnet, take a chill pill och chilla!
Det tänker jag göra i alla fall.
Och dagens låt dedikerar jag till alla mina independent women och jag vet att det här kommer bli det bästa året!
Karriärsmässigt, massa nya äventyr, och massa massa massa kärlek!

Much much love from me to you <3

Och Sofia, miss Photograph! När kommer bilderna från Nyår? Och då menar jag alllla bilder ;)




WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0