Hatad av många älskad av få..?

Jaaa, veckan har ju börjat rätt intressant i alla fall..
Mötte en bekant på väg till jobbet idag.. Vi började prata lite lätt så som man gör när man inte riktigt känner varandra in på livet.. Oftast kommer man in på gemensamma vänner.
Och det blev riktigt intressant kan jag säga, tydligen är det någon som går runt och säger att jag har haft sex med denna gemensamma vän till oss, och att jag även haft ett förhållande med denne.
Och en av dom personer som sprider dessa rykten, vågar inte ens stå för vem han/hon är, utan använder sig av ett falskt facebook konto!
Hmm så vem är denna hemliga person och vad är målet med hela grejen?
Personen i fråga som jag nu påstås haft sex med har jag inte sett på över två år, så du som nu har sagt det får väldigt gärna berätta  för mig hur detta ska ha gått till!
Sen tycker jag att du kan ta och skaffa dig ett fucking liv, och sluta snacka skit om mitt!
Jag antar att du är helt efterbliven så jag önskar dig lycka till =)
Fan den här bloggen blev inte till för att dissa folk, men blir fan sne!

Andra grejen jag blir sne på är snubbar som inte kan ta ett "jag är inte intresserad" utan måste snacka skit!
Tydligen har någon jävel gått och sagt att jag är lesbisk!
Haha, egentligen rätt roligt, framför allt patetiskt!
Jag vet ju i princip vem det är, men tänker inte hänga ut någon.
Så jag säger istället bara, att om att det är så snubbar ska bete sig nu för tiden, så önskar jag att jag vore lesbisk!

Det var nog allt för idag. För övrigt har det varit en bra måndag.
Glömde mobilen hemma i morse. Jävligt skönt på ett sätt, men tråkigt att se att bara några av mina närmsta hört av sig haha!
Så man kan väl säga att just idag var jag hatad av många men älskad av få!
Men få är bättre än inga =)

Over and out!


WORD!


Postat av: Sofia

Men få är bättre än inga? Jag skulle säga att då de få är de bästa behöver man inga andra ;)

Jag vet inte ens vad jag ska säga om det andra. Jag förstår verkligen inte vad det är med folk..? Vad är grejen?!

2010-09-28 @ 00:19:56
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0