Alla min ex..

Shit känns som att dom här veckorna sen jag kom hem bara har handlat om jobb!!
Har knappt hunnit träffa folk! Men men cash is king huh. Eller cash is queen tycker jag låter bättre!
I alla fall idag när jag stod på jobbet så kom det in en rätt het dude! Och i stället för att typ le lite eller jag vet inte flirta antar jag, vad gör jag? Jo jag blir fett otrevlig istället, kollar knappt på han och bara är fett nonchalant!
Konstigt nog var det ganska många fina dudes idag, och varje gång beter jag mig likadant!
Wtf, snacka om att sända ut fel budskap!

Sen nästa grej, jag har ju faktiskt haft tre förhållanden, så nånstans måste jag ju göra rätt!
Jag kom och tänka på hur det blev just dom tre snubbarna jag valde att vara med, och hur det gick till när vi blev tillsammans.
Gemensamma nämnaren, ALKOHOL!
Första gången handlade om en vadslagning, på fyllan! Vadet handlade om vem som skulle få den andra att bli kär i en. Jag ångrade mig kraftigt dagen efter när jag mötte min nya pojkvän, men jag antar att jag förlorade valet eftersom jag faktiskt blev kär sen.
Förhållande nr 2: Snubben ringde mig och sa att han älskade mig och ville ha mig som sin tjej. Jag bleev skit glad eftersom jag var galet kär i honom. Senare kom det fram att han var aspackad när han ringde, även andra substanser var inblandade. Men men det höll i alla fall i fyra år.
Förhållande nr3: Jag var aspackad, snubben var snygg och snackade skiten ur honom! Men tydligen sa jag något rätt för vi blev ju tillsammansi princip dagen efter, och vi hade ett väldigt kärleksfullt förhållande. Ja tills det tog slut då såklart!

Så jag antar att jag kan väntas träffa min nästa pojkvän, nån gång, nånstans, och jag kommer förmodligen se ut ungefär såhär! Fulli kastrulli!



Over and out!


WORD!


Postat av: Miss N

Vart var snygga killar i helgen????

2010-11-24 @ 19:49:24
Postat av: Angie

Det var igår babe! du missa alla! =(

2010-11-24 @ 23:44:47
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0