And we are back again!

Vad som hände vet jag inte riktigt, men jag hade inget att skriva om helt plötsligt. Och ju längre tiden gick desto svårare blev det att åter börja.
Men sen tänkte jag, skit samma om jag inte har några läsare kvar, nu har jag en del att säga igen, och det finns säkert någon jävel där ute som tycker att det jag skriver är intressant =)
Det är ett nytt år, nya tag, nya äventyr och en så länge har det här året inte gjort mig besviken!
Min kära babe har äntligen fått sin dröm förverkligad och bor numera i NY, så det kommer ju garanterat bli en resa back to the states, ett giftermål väntas, och om jag anar rätt kanske mer än ett ;)
Och själv är jag numera inte singel, så det är slut på letandet efter kärleken för min del, men det lär ju bli en hel del andra frågor!
Japp.. Vi börjar så, och med en låt jag skulle vilja kalla, väldigt talande och jääävligt tyng!
Enjoy!

WORD!


Postat av: Parisa

Vem har flyttat? Finally ur back ;)

2012-03-17 @ 09:48:35
Postat av: Angie!

Thanks darling =) Filippa den jäveln har dragit till New York, period!!!

2012-03-17 @ 14:20:34
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/
Postat av: Eva

En jävel till anmäler sin närvaro å det du skriver är högst intressant! :) Kul att se dig idag, synd att jag var så stressad...

2012-03-28 @ 18:04:23
URL: http://musicforeva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0