Puff puff on the Bus..

Så var även denna arbetsdag slut. Efter en dålig vecka på jobbet så var det skönt att äntligen sätta sig på bussen hem.
Och tydligen var det inte bara jag som har haft en hård dag och kände att lite avkoppling var förtjänt.
För vad händer, jo när  jag går på bussen, som första passagerare, så känner jag hur busschauffören, och hela bussen stinker weed!!!
Jag tänkte, fuck it, jag vill bara hem, och antagligen hon oxå så jag hoppar på bussen.
Allt var cool, tills hon en gång nästan kör av vägen!
När sedan "Candle in the wind", ni vet låten som Elton John dedikerade till Princess Diana efter att hon dött i en bilolycka kom på radion kände jag liiite smått en panik börja växa.
Men det var snart dags att gå av, jag är hemma, allt är lugnt, och jag tänkte snart börja min avkoppling.
Chips, och min nya serie, The killing.
Trevlig kväll, och kom ihåg att lukta innan ni börjar er nästa busstur ;)
Over and out.

WORD!


Postat av: Kicki

Haha fan va du fick mig att skratta nu :-). Its like a joke. Har du hittat vad du ska ha på dig på din födelsedag nu då? Kramar

2012-04-14 @ 21:17:30
URL: http://kixxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0