Tips på vad man gör när man har en bad hair day? Jämt!!!

Jag har i alla fall bestämt mig för att spara ut luggen och köra lite wild N Out igen!

Jag menar, det är snart sommar, så dagarna på stranden kommer bli lättare, man kan göra lite roligare flätor till utekvällarana, ja you know!

Och det bästa av allt är att man bara kan klippa av skiten igen sen =)

Det jobbiga nu är att min lugg hunnit bli sådär halvlång och jobbig! Den är bara i vägen hur jag än gör, jag blir gaaaalen!

Så är det fredag kväll, man är ensam hemma, uttråkad så kan det lätt bli såhär!
Frågan är om jag nånsin kommer gå ut i nåt av det!!!

                       

                      

                      





WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0