No more sex for me!

Efter gardagens utgang, som slutade trevligt med macaronies and cheese och en del deep talk pa maries vardagsrums golv, sa kande man sig lite sliten idag.. Bade psykiskt och fysiskt..

Men vi tog oss ut pa NYC:s gator, grabbade en kaffe pa starbucks och gick pa marknad :)

Blev sen upphamtad pa kvallskvisten, och i bilen kom vi in pa annu mer deep talk.

Men det har blev snarare en mind opener pa ett bra satt!
Ibland tror jag bara att det kravs att fa saker faststallda ur ett manligt perspektiv, jag menar inte att vi kvinnor ar dumma, absolut inte! Vi ar bast!!!

Men man ar inte sa dumma dom heller..

Ibland tror vi kvinnor att vagen till en mans hjarta gar att hitta genom sex, eller snarare vi blir forvirrade ibland och tror att sex ar karlek! Darfor att det ar sa mycket lattare att ge en man sin kropp, an att ge honom sitt hjarta.

Jag har i alla fall blivit forvirrad, ett antal ganger.. Man tror att shit han kanske ar den ratta, och sen visar det sig att  allt det bara handlade om var sex..
Och hur lite man an vill erkanna det sa sarar det ens kanslor, och man undrar vad som gick snett..

Och det som kanske faktiskt gick snett var att man inte tog sig tid att lara kanna den man hade sex med forst, utan man lat kanslorna for stunden tala...

Sa, i min fortsatta jakt efter karlek ska jag nu ta och folja en mans rad for en gangs skull :)
Sluta ha sa brattom med allt, och lata tiden utvisa...

Sa no more sex for me! Tills jag verkligen kanner att det ar nagot som ar vart att satsa pa.

Jag kan ju redan nu saga att det verkar bli en torr sommar...

Over and out!


WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0