Jag behöver semester, jämt!

Ungefär en timme på min första arbetsdag var jag på bra humör, tack vare att det var Nate man fick jobba med!
Sen gick det bara utför!

Vad FAAAN gör jag här egentligen?? Jag måste fan börja styra upp saker, nytt boende nytt jobb, nytt nytt nytt!!!

Det enda jag är nöjd med just nu är mina vänner, thank God att dom gör ett bra jobb just nu =)

Så ja, jag skulle behöva en semester från mig själv, kan man fixa det eller??

Nu har jag i alla fall klarat av tre jobbiga jobbdagar, så ikväll blir det en efterlängtad tjej kväll med Nate och Feven!

Och efter den här dagen så kommer jag nog behöva ett stort glas vin för att lugna nerverna lite!!!

Sen, så vet man ju aldrig hur kvällen slutar ;)

Over and out!


WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0