Be careful what you wish for!!

Jaha, sa var man kvar i NYC for nagra dagar till da!! Inte for att jag sjalv, eller nagon annan i min omgivning nog ar forvanade..
Men jag maste papeka att den har gangen var det faktiskt inte mitt fel!!
Och jag var INTE full heller for den delen.. Bara rejalt bakis, men det ar ju inte alls samma sak!

Sa, vad ska man saga, det var ju inte som att jag egentligen ville hem, men att jag for en gangs skull fick som jag ville ar ju javligt markligt!

Kanske har min tur vant nu!

Kanske nasta gang jag kollar pa mitt konto sa har jag 40 miljoner istallet for -40 kr..

Kanske nasta gang jag vaknar sa ar jag tillbaka i LA och njuter av varmen pa stranden!

Sen finns det ju saklart andra saker som jag onskar ska ga i uppfyllelse, men det haller jag for mig sjalv ett tag till :)

Sa ikvall blir det att gora stan i NY med Marie och David! Och man vet ju aldrig hur det kommer sluta!

Over and out!





WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0