Han må vara genialisk, men...

Lil wayne, en mycket liten man med mycket attityd.. Min bror Alexander tycker att han är genialisk och jag kan väl faktiskt hålla med om det.
Spelar honom rätt mycket när jag står och jobbar, och härom dagem hade jag väl extra tid att lyssna.

Så först hör jag " I listen to her heartbeat because it plays my favorite song" från låten Crying out feat Mario.
Till och med den lilla mannen med mycket attityd har något gulligt att säga, och jag drömde mig iväg för ett ögonblick...

Sen kommer nästa.. "I tell my girl, when you fuck me better fuck me good. Cuz if another girl could she gon fuck med good" från Peat 3.
Vem fan är han att säga så! Skulle min snubbe säga så till mig skulle jag tagga direkt!

Sen tänkte jag, faaan asså! Bara för att han är Lil Wayne så kan han faktiskt säga så, för hur många brudar finns det inte som säkert skulle göra just det om dom fick chansen.

Jag kom i alla fall fram till att den lilla mannen med mycket attityd må vara genialisk, men jag skulle INTE vilja vara hans girl i alla fall...



WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0