Min Babe är bästa bästa =)

Jag har försökt hela dagen att låtsas som att allt är precis som vanligt.. Men sakta sakta har ångesten smygit sig på och BAM, så kom den!
Som min Babe alltid säger, man ska aldrig ångra något som redan skett, och allt sker av en anledning.
Och att allt man går igenom händer för att man ska lära sig av det.

Så okej, helt ärligt så har jag lärt mig att aldrig ångra valen jag gör, men jag har också lärt mig att jag är mer mänsklig än vad jag ibland tror. Och när jag känner mig sådär extra mänsklig och sårbar, så är jag glad över att jag har mina vänner som aldrig dömer mig , även om dom ibland kanske undrar vad fan jag tänker med!

Och efter mina nattliga nattsamtal med Filippa så brukar allt oftast kännas mycket bättre, precis som idag =)

Så nu ska jag ta itu med en av mina dåliga ovanor, min nattcigg för att sen krypa ner i sängen, och vakna imorgon och vara på strålande humör! =)

Over and out!

                                                                       Jag och Babe




WORD!


Postat av: C

Bra där A! top dawgz need good friends hard like hockeyplayuz, black hawkz! Hoppas allt e bra snygging.. Its been a minute ;) Hugz..

2011-03-15 @ 09:10:56
Postat av: Sofia

Sådana beauties!!!

2011-03-15 @ 11:35:57
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/
Postat av: Babe

DU ar och kommer alltid vara MIN basta babe!! Love u TONS!

2011-03-16 @ 01:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0