Karma Karma... Where are thou?

Så nu var den bekymmersfria veckan slut, eller den slutade snarare med bekymmer, så det var väl tur att det inföll på sista dagen i veckan!¨

Ibland hamnar man i situationer man inte borde vara i, men ibland är det för svårt att stå emot.
 Varför är det alltid så, att när man äntligen känner att man har koll på läget så händer det nåt som får en bli totalt förvirrad och undra vad fan är det jag vill och vad fan är det jag gör?!

Och jag säger bara en sak, Karma kommer ha en stor roll i det här dramat! Frågan är bara om det var någon annan som fick sin dåliga karma, eller har jag min att vänta?

Well well, det är en ny vecka, ännu en Måndag, solen skiner och än så länge inga nya problem!

Dagens låt...

Enjoy





WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0