Abonnemangs förslag någon?

Glömde visst att ställa larmet igår! Var så inne i Dexter, och fick sen ett telefonsamtal som höll på ganska länge, att jag måste kommit av mig helt!
Nu har jag i alla fall hunnit med frukost, det blev gröt idag. Kollat ett till avsnitt av Dexter, så jävla beroendeframkallande att jag faktiskt tänker kolla på ett till nu, för att sen få stressa som fan för att hinna med bussen!
Men då är ju allt precis som vanligt i alla fall =)

Det enda jag är lite orolig för är att min telefon kommer sluta fungera under dagen! Har nämligen avslutat mitt abonnemang, för att försöka hitta något annat som passar mig bättre!
Men än så länge går det fortfarande att ringa ut.

Mågon som har något bra tips på ett abonnemang som passar en som sms:ar väldigt mycket och ringer väldigt mycket?




WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0