Har folk tröttnat, eller är det bara lugnet före stormen?

Även om veckan som varit flytit på och var i stort sett helt bekymmersfri så är det något jag saknat.
Visst det var en helt underbar vecka, med underbara människor, vin, skvaller, skratt, tarot kort ja you name it!

Och vad är det då som saknas? Jo bekymmer!!! Min mobil har nog aldrig varit så tyst som den har varit dom senaste dagarna, det är nog mindre tyst i graven, så ni kanske förstår hur tyst den har varit!!

Är det så att folk har tröttnat på mig och helt enkelt behövde en paus från den jobbiga människa jag faktiskt är, eller är det så att något stort väntar? Det här kanske bara var lugnet före stormen?

Jag kanske borde ha njutit ännu mer av denna tysta period.. Ja vi får väl se helt enkelt.
Det är Måndag, jag har en hel vecka framför mig, och snart är det April =)

Dagens låt.

Enjoy








WORD!


Postat av: babe

Man kan aldrig tröttna på världens bästa, underbaraste BABE!!!! the ones whos not there are the ones who cant handle you ..so theres a reason y u dont need em! SOOO they can keep on steppin and so WILL we!!! ahahah seee u in HOLLYWOOD BaBy!love u babe

2011-03-28 @ 11:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0