Enjoy Ladies part II

Jag har varit extremt dålig på att uppdatera, men vad gör det när man har en bloggpartner som Angie – du är grym!

 

För att försöka gottgöra för min dåliga bloggning tänkte jag bjuda er ladies på lite info om er senaste kärlek, snubben från Nicki Minaj videon. (Som Angie skrev om i sitt inlägg - Enjoy Ladies!)


Han heter Willy Monfret och är en 28årig fransk modell och Deejay. Han har jobbat för en hel del välkända märken som bland annat Ralph Lauren, L’Oreal, and Diesel.

Brukar ni kolla på Top model så kunde ni även se honom posera i en photoshoot med tjejerna från säsong 6.

 

Så googla och njut, själv har jag inget där att hämta då jag har min blonda version här hemma ;) Så varsågoda..!



WORD!


Postat av: Anonym

Ögongodis ;-*

2011-03-15 @ 15:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0